13.5.2013

Jännittää!

Äääks! Mua jännittää!
Tiedossa on parin tunnin päästä elämäni ensimmäinen asuntonäyttö. Sain lahjottua J:n mukaan ja mennään katsomaan yhtä rivaria, jonka olen bongannut jo ajat sitten kun asunnon osto ei ollut edes ajankohtaista. Taloudessamme on toki edelleen kaksi mielipidettä siitä, onko se ajankohtaista vieläkään.. Voitte päätellä kumman kannalla olen ;) 
Joka tapauksessa jostain tämä kämpän kartoitus on aloitettava ja tämä kolmio kahdella piha-alueella saa toimia pelin avaajana! Asunnossa on jo etukäteen muutamia juttuja, jotka askarruttavat ja joiden takia en ole suoralta kädeltä tuohon rakastunut, tykästynyt kylläkin! Asunnossa on nimittäin suora sähkölämmitys, minkä kustannukset kuukausitasolla vähän jännittävät.. Toki vastike puolestaan on edukkaampi kuin kaukolämpökämpissä eli laskeskelemaan joudutaan jos tämä asunto miellyttää.. Mennään nyt joka tapauksessa syynäämään kämpän kuntoa oikein tarkalla silmällä, mä oon jo tyytyväinen siihen että ylipäätään sain tuon miehen matkaani :) 

Raportoin myöhemmin, miten meillä sujui!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti