17.3.2013

Tennarihaaveita

Kaikki blogit tuntuvat täyttyvän nyt kevät-uutuuksien hehkuttamisesta. Monet hehkuttavat sitä, että pian saa taas käyttää kaikkia ihania kesäkenkiä, korkkareita ja balleriinoja. Mä en ikävä kyllä kuulu siihen ryhmään! Oon aina halunnut käyttää korkkareita mutta ne on jotenkin mun menoon liian epäkäytännöllisiä! Autoa ajoin korot jalassa ekan kerran vasta tänä talvena ja mulla on kuitenkin ollut kortti kohta kuusi vuotta (HYI TÖRKY! MIHIN AIKA ON MENNYT?) niin että ei tosiaan turhan usein tule koroissa kuljettua :)

Oon mainoksen urhi ja törmäsin äsken Iltalehden sivulla pyörivään EMP:n mainokseen, missä mainostettiin tällaisia ihanuuksia:

Vähänkö hienot!! Toki korkeat tennarit on hippasen hankalia pukea ilman kenkälusikkaa kun nyöritän ne aina liian kireälle mutta näillä voisin opetella ottamaan iisimmin? ;) 

Sitten eksyin Ebayn ihmeelliseen maailmaan ja ihastuin muun muassa näihin:

























Siinä ne hienoimmat :) Eniten kiehtovat nuo 2 ensimmäistä valkoista paria ja niistä eniten lyhytvartinen malli.
Nyt on vaan hommansa selvittää, mitkä noista on aitoja tai edes sellaisia, jotka kestäisivät enemmän kuin yhden kesän! Tahtoisin kyllä ostaa aidot, niistä on tullut haaveiltua jo lukiossa! ei vaan malta maksaa yli 90e kengistä, joita ei kuitenkaan joka päivä käytä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti